londyn, podróże

MIGAWKI Z LONDYNU!

Trzeba się Wam do czegoś przyznać. Od trzech tygodni przebywam w Londynie, a dokładniej mieszkam i pracuję. Nigdy specjalnie nie ciągnęło mnie do tego miasta, chociaż ja mam duszę podróżnika także i Londyn z chęcią chciałam zobaczyć. I szczerze jestem mile zaskoczona. Dzięki temu, że jestem tu na czas wakacji, jestem w stanie poznać go bardziej niż niejeden turysta. Mam nadzieję, że dzięki mojej przygodzie będę w stanie Wam zaprezentować piękne “zakamarki” Londynu. Czasu na zwiedzanie jest bardzo mało, ale uwierzcie, że nawet jeden dzień wolny w tygodniu sprawia iż powoli czuję się jakbym znała to miasto jak własną kieszeń. Chociaż trzeba przyznać, że ogrom tego miejsca na początku przytłacza, a do tego ilość ludzi próbujących dostać się do metra jest niemożliwa! Mamy w planach kilka bardzo fajnych postów, ale dajcie znać czy interesuje Was tematyka w stylu: Jak szukać pracy, jak mieszkania, jak zacząć, co musisz wiedzieć przed przyjazdem do Londynu, co zwiedzić itp?

55 thoughts on “MIGAWKI Z LONDYNU!”

  1. Anglia wydawał mi się szara bura i ponura, pewnie przez pogodę, a widzę po zdjęciach, że to tylko mity 🙂 Miasto aż promienieje! Korzystaj póki możesz. Zwiedzaj, fotografuj i dziel się tym z nami 🙂 Świetny post i zazdroszczę wyjazdu 🙂 Też bym chętnie dorobiła + możliwość wyjazdu = wakacje idealne 🙂

    Like

Leave a Reply

